♥ assalamualaikum . mari selawat :)

Thursday, November 15, 2012

bismillah.
dengan redha aku terima fast track DIMANSUHKAN!  TT.TT
kijamnya uitm!
asal batch aku jer ada perubahan. batch 93. upsr perubahan. pmr ada kot? ntah tk ingat.
sedih. sedih. sedih.
dah lah kolej tak dapat. hmm illegal lah nampaknya.. nak duduk rumah sewa $$$$$$$$ tak cukup.
gaji mungkin seribu. aku kerja sebenarnya laptop aku kena curik!!! kalau tk takde maknanya nak kerja.

setelah belajar drp pengalaman.
yes. aku kena kerja jugak. nak mati pun kena sediakan plg koman 2 ribu..
hmm. kalau blh aku taknak amek pt and pki duit parents aku. cukuplah mereka dh lahirkan aku T.T

sob sob sob sob. air mata aku meleleh. wahai anak org kaya, untunglah korang dpt stadi oversea. takyah pinjam duit bagai. belajarlah. jangan main2.

aku habiskan diploma ni dgn cgpa 3.7 ke atas ( dah tk boleh jauh even aku 4flat)  itu janji aku kat diri aku. study oversea. ini jihad aku.


Untuk GAZA.

Apa bantuan kepada mereka selain doa, harta benda, ubat-ubatan?

"Ubah diri kita dan masyarakat kita menjadi manusia yang lebih baik."

Ya. Hanya kerana manusia yang baik, yang taat kepada Allah SWT, yang akan mampu memberikan kekuatan kepada mereka di sana.

saudara hilal asyraf. 

semoga berjaya adibah. berjaya di dunia dan akhirat.  jadilah yang terbaik antara yg terbaik di mata Allah. :')







No comments:

Post a Comment