♥ assalamualaikum . mari selawat :)

Thursday, April 18, 2013

salam.
scroll2 twitter.
jumpa ayat ni

aku tak kesah dan tak peduli masa lampaumu,tp aku hanya mahukan kejujuran dr mu.

entah kenapa ntah aku
aku nangis kot.
terharu. aku takde feeling kat dia.
terharu. mungkin dari hati seorang lelaki.
dia cakap berdasarkan hati dia. tulus.

Di samping jd suami yg tersayang,pencari nafkah untuk keluarga,saya jugak mahu tukang masak yg baik untuk keluarga. hahahha

terus aku favorited. dalam hati aku, ameen. Ya Allah Kau perkenankanlah harapan dia.
entah. aku tabik lelaki mcm ni.
dia berharap jd suami yg membantu isteri.
tak bebankan isteri.
jd syurga utk isteri.
mak aku ada cakap, perempuan ni tak kisah laki dia guard sekalipun, janji dia tanggungjawab.


-------------------------------------------------------------------------------------------

haha. mampus aku kalau dia tahu aku copy paste ayat dia.


No comments:

Post a Comment