♥ assalamualaikum . mari selawat :)

Saturday, October 27, 2012

adibah amin :)

bismillah.
adibah aziz nama aku lah.
makayah aku gadoh pasal nak letak nama anak. HAHA.
azizah, adibah, anisah. semua seketul2. nama2 itu ada kisahnya.
mak aku cakap kalau camtu, anak lelaki ali, abu, atan. HAHAHAHAHAHA. aku gelak kat situ jugak :)
ayah minat sangat dengan adibah amin jadi ayah bagi nama ADIBAH!
zaman kecik2 tak suka benar nama ni!! sebab aku first!!! hu~
aku hanya tahu nama aku sempena adibah amin. itu jer. tak teringin nak ambek tahu kisah hidup beliau.
ada doktor bagi tahu mak aku, suatu hari nanti, nama adibah akan jadi professor!
AMEEN YA RABALALAMIN :) concentration in mathematics! sudah jatuh cinta dengan calculus. luv u much <3
entah tibe2 mlm ni nak tahu pasal beliau dengan terperinci..
nama penuh KHALIDA ADIBAH AMIN. aku jatuh cinta dengan nama khalida lah! tapi tak mungkin ayah aku nak letak pasal 2 ketol dengan nak bermula dengan huruf A. hmm ada senior aku nama KHALIDA. masyaAllah sangat pandai :)

beliau seorang ahli bahasa :0
ahli akademik. wuwuwu
bijak bahasa ibunda dan bahasa penjajah yang dikenali dengan benggali putih *tetiba*
ayahhhhhhhhh!!!! dia sangat femesss!
anak ibu zain rupenye....................

hmm, semoga aku jadi seperti beliau. abaikan kesilapan bahasaku.
jadi, kan ku jadikan beliau sebagai katalis ku!
hurm,
math+bahasa = insyaAllah pasti boleh.
plus bahasa arab. dalam hati ni marah jugak campur adukkan bi dgn bm. tapi bm panjang sangat. he. ampun
aku nak tulis buku. semoga berjaya deeba!
esok START!

No comments:

Post a Comment