♥ assalamualaikum . mari selawat :)

Wednesday, May 4, 2011

jam dan hari ibu

entry yang tak manfaat
tak digalakkan membaca . haha. 
tiru ayat cik qillah . sory ^^
alhamdulillah , aku dapat habuan sikit dari makcik aku . sayang makcik la . haha
time pmr , 8a dapat 80 engget . spm seratus . tapi 5 jer . ganda 2 le tu . haha
ni yang suruh adik aku belajar betul2 ni . haha .
ayah aku pun halau dia . pergi jordan ke , mesir ke . insyaALLAH . 
aku tahu dia boleh . dia pandai . dia kental . meh promot sikit .

ngeh2

so , mak aku cakap , angah , belilah jam . 
aku balas balik , pandailah mak ni , memang angah nak jam .


so , adidas and swatch la .
sekali jam yang aku nak tu , 189 . mak aih .
baik aku buat bende lain . =.='

hurm , hari ibu . apa nak beli yer ? jangan cakap dengan aku , doa dan kejayaan .
aku sepok laju laju kang . 
tu memang ler wajib .


wat kad and cake lar .
nantikan kekreatifan aku . hehe





7 comments:

  1. ada ke promote adik sendiri, haha

    akak pun tgh fikir nak buat apa~
    nak buat kad juga lah!

    ReplyDelete
  2. haha. takpe kalau tiru.. asalkan kreditkan ke blog aku ^__^ hehe

    ReplyDelete
  3. maksudnye,, bgtahu laa yg kau amek dr aku.. hehe

    ReplyDelete
  4. bukan . dekat shout box tu lah . pasal matrix . awak kan kasi ?

    ReplyDelete
  5. hari ibu nak dekat....

    kalo aku... bab2 nak luah2 perasaan ni memang payah... =,= aiseh.... =,='

    ReplyDelete
  6. lady , kami kembar . haha, spm :( . haha .

    buat ajer kad anis .

    ReplyDelete