♥ assalamualaikum . mari selawat :)

Sunday, April 10, 2011

kak chilla main kawen kawen

salam peeps ! ketemu lagi . eceh~
2hari aku takde berkelana di ampang , kl ? selangor ? ape2 jelah

woho kak dilla cakap 3 bulan wo tak makan nasi . huhu . tak sanggup aku .


sesi salam -salam .






    ayah ku pandang mana ?

tasik ampang hilir 
nasib baik takde budak terjun :D



guest book .
lupe nak conteng 



aku flower girl . penat wo ~ nak je pakai selipar
tapi tak molek pulak stokin dengan selipar . ngee~

anak buah aku . hihi
sekarang di ukm . doktor mata
yang kecik tu akak aku . 











mak itam dan pak itam







yer aku tahu aku gemuk . aku tengah diet macam kak dila wat tu . hihi




bunga betul tau . habis dirobeknya pelamin itu . tibe2 aku suka mawar la pulok .



eh ?


No comments:

Post a Comment